بر اساس پاسخی که به سوالات مرحله پنجم دادید، حال شروع کنید و پاسخ هر سوال را با یک یا دو پاراگراف بنویسید. دقت کنید که در نوشتن هر پاراگراف اصول اساسی نگارش علمی، یعنی مخاطب محوری، وضوح، هماهنگی و انسجام، علمی نوشتن، صحیح نوشتن و اختصار را رعایت کنیم.
فرض کنید که یک نفر در قسمت مقدمه مقاله خودش که در زمینه تاثیر استفاده از نرم افزارهای موبایل برای تبلیغ کالاهای مصرفی است و برای متخصصین حوزه بازریابی ارایه شده است نوشته باشد.در سالهای اخیر موبایل یکی از ابزارهای کاملا رایج در سطح جامعه شده است. این ابزار قابلیتهای فراوانی را به بشر داده است. بشر در طول تار یخ همواره به دنبال توسعه راه های ارتباطی خود بوده است. بر این اساس، موبایل یکی از نوآوریهای بزرگ بشر است. کاربردهای فراوانی را امروزه موبایل در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد. در حوزه کاربردهای اقتصادی، موبایل می تواند ابزاری برای معرفی محصولات باشد”.
این نمونه یک پاراگراف است که مخاطب محور نیست! چرا؟
زیرا مطالبی دارد که با مخاطب مقاله ناسازگار است. مخاطب این مقاله، متخصصین رشته بازاریابی هستند. برای این افراد، صحبت کردن از تاریخچه و کاربردهای عمومی موبایل اصلا ارزشی ندارد. به جای آن باید سریع سر اصل مطلب رفت و به بحث بازاریابی محصولات از طریق موبایل پرداخت.
همایش بین المللی حقوق ایران در سال جاری در شهر تهران برگزار خواهد گردید. می توانید برای آگاهی
درباره همایش حقوق ایران کلیک کنید .
برچسب ها :همایش بین المللی حقوق ایران، همایش حقوق، همایش بین المللی حقوق ، حقوق بشر ، قانون تجارت ، حقوق عمومی ، اصول فقه ، دی ماه 1395 ، حقوق، فراخوان مقاله، اهداف کنگره ملی حقوق ، فراخوان مقاله حقوق، نگارش مقاله حقوق، حقوق 95